Erik (cottonmouthdn) wrote in get_up_dread_up,
Erik
cottonmouthdn
get_up_dread_up

Today...

So, I've been on this diet for like three weeks now, and I can actually feel (and kinda see) a difference in myself. I stopped drinking Pepsi, Coke or sweetened drinks (very hard for me), and a weird thing happened... I have wayyy less gray in my beard now. Maybe it's unrelated. I dunno. Maybe it's just because I'm pretty happy now.

Anyway. Here's me as of about 15 minutes ago--taken in the bathroom at my office. Someday, someone is gonna walk in while I'm snapping a pic of myself in the bathroom mirror, and I'm gonna have some serious 'splainin' to do.

"See, there's the dreadlock community, and we all post pictures of ourselves on there from time to time, and... hey, wait... I'm serious... hey, are you going to HR? That's not cool! Don't be a dick!"



I dunno, but I think I might be a little thinner. I'm not wasting away or anything, but maybe... just maybe... a little less chunky.

Oh yeah, also, for anyone who halfway gives a flying owl shit, this is me and my girl as of last night... notice the third finger on her left hand... ahem. Yes, that's from me. Can you guess what that means?



And, for humor's sake, we've decided that she should do a lot of gesturing with her left hand in the upcoming weeks. For example....

Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Comments allowed for members only

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 83 comments
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →
Previous
← Ctrl ← Alt
Next
Ctrl → Alt →